Äntligen ålar han!

2010-09-14 14:58:12 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(2) «


Nu äntligen har han kommit på det på riktigt! Den senaste minuten har han tagit sig två meter vilket är den längsta utfärd Theo gjort på egen hand någonsin. Helt plötsligt gick han från en missnöjd liten bebis till en stolt och glad liten pojk. Jag vet att jag kommer att sucka över att han får tag i allt framöver... men just nu är jag bara glad och stolt över min grabb. Vilket bamsesteg för en liten individ. Tänk vilken lycka att kunna ta sig dit man vill själv. Jaha...då var det redan igång. "Ajaj Theo inte röra eluttaget". Vilken glädje!

Bild och kanske en film kommer senare. Kameran är utan batteri för tillfället.

8 ½ månader är han idag min lilla groda.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Härligt :) Grattis Theo!



Kram

2010-09-14 @ 15:28:24
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: Cicci

Nu måste jag bara fråga.. Stod de inte att han va född i januari? :) Tidigt i januari då? :)

2010-09-16 @ 16:23:22
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback