baka liten kaka

2010-09-14 10:02:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Tidag idag, det regnar ute och vi myser inne.

Idag är en sån här "måste" dag. Jag måste köra minst 3 tvättar, jag måste städa i köket och jag borde göra färdig några beställningar. Mellan alla sysslor så leker jag med barnen, lagar mat och äter.

Jag och Mira har just bakat chokladbollar. Kände att jag behövde sysselsätta henne med något roligt en stund för att hon sedan ska tycka att det är ok att jag tvättar och städar. Man får engagera henne också i städningen. Att dammsuga sitt rum eller tvätta speglarna är sådant Mira älskar att göra. Hoppas det håller i sig till tonåren;)

 

Jag ska väl återgå till det jag verkligen borde göra. See you later

Kommentarer
Postat av: Carro

Mira är så fin! Helt underbart hår och frisyr :-)



Förstår inte hur du orkar vara med båda barnen hemma hela tiden, och ibland även hela kvällarna. Är verkligen imponerad! En stor ros till dig för det :-D

Kram

2010-09-14 @ 12:16:26
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Drygt när man har såna dagar då man samlat på sig massa måsten...lycka till!! Vet numera hur svår d är att bolla tiden mellan barn o sysslor...hur gör man frågar jag mig, blir d lättare eller svårare=)??? Kram o inte långt kvar nu till vi ses, yey!!!bara en dryg månad...

2010-09-14 @ 12:55:59
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vad gott det där såg ut! Och visst önskar man att deras städlust håller i sig? Känner så med Edvin också som vill hjälpa till hela tiden...

Kram

2010-09-14 @ 15:23:01
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Mariam

Men gud vad du får mig att sakna att vara hemma. :( Vill också bara ha mysiga vardagsdagar med barnen. NJUT!! Njut medans du kan.

2010-09-15 @ 16:37:49
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback