cherry on top

2010-09-16 23:08:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


För några dagar sedan fick jag denna award av finaste Linda. Tack Linda! Jag blev så otroligt glad.



"När man fått denna award så hör det till att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto, och skicka vidare till 5 andra bloggar!"

- Min familj.
Ni är det bästa jag har. Mamma, pappa, maken, mina barn och mina syskon. Ni har alla en speciell plats i mitt hjärta! Älskar er!

- Mina vänner.
Vad vorde vardagen utan er?

- Min symaskin.
Jag blir mer och mer beroende av min käre symaskin. Jag älskar att kunna skapa saker, se hur det förvandlas från en tygbit till något användbart.




Detta är en av mina absoluta favorit bilder. Kanske inte den finaste bilden rent estetiskt men känslomässigt är det det bland de finaste minnen jag har.
Detta var första dagen då vi kom hem med Theo från bb. Mira fick träffa och hålla lillebror för första gången. Jag älskar att se kärleken och nyfikenheten i hennes ögon, de vuxna händerna som varsamt hjälper till att hålla det lilla knytet och finaste barnen på en och samma bild.

Jag vill skicka denna awarden vidare till alla er som har en blogg och som tittar in här, kommenterar och läser. Alla är ni speciella på ert eget lilla sätt.
Jag utmanar er alla att göra denna utmaning. Välj en favoritbild och berätta om tre saker som ligger er varmt om hjärtat. Glöm inte att kommentera nedan att ni antagit utmaningen så att jag kan gå in och läsa vad ni skrivit.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Fantastiskt fin bild! Verkligen!

Tack snälla,då ska jag kika där.

Å tack än en gång,jag tar gärna en sådan mössa

i samma stl som de förra o med Victor som tryck.

(smart tjej som glömde säga det...)

Å va roligt! Tusen tack.Kram

2010-09-17 @ 10:49:38
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie

Tack snälla!

Ja jag hoppas det är en mening med allt! För vi har också "förlorat" det vi ansåg vara vårat drömhus i en budgivning.Så jäkla ledsen man blev...

Men nu hoppas jag verkligen det är våran tur.

Kramar från västkusten

2010-09-17 @ 12:39:58
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: VERONICA

Vilken gullig bild :D

2010-09-17 @ 12:55:37
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag gillar din header :D

2010-09-17 @ 13:02:05
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback