Halvtid

2010-09-02 12:29:16 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är det helt tyst här i huset förrutom tvättmaskinen som tyst brummar i badrummet. Jag fick båda mina små hjärtan att sova samtidigt idag. Måste säga att det är lita av mammalyx att få en timme för sig själv. Jag har precis "ätit" en Shake och känner mej mätt och nöjd i magen.

Halva veckan har nu gått av mitt "experiment" med Noka. Måste säga att de verkligen lyckats med att man ska hålla sig mätt länge. Fyra milkshakes om dagen är helt lagom. Visst är jag trött på att inte äta riktig mat. Självklart är det jobbigt när sockerabstinensen gör sig påmind... men jag kämpar på. Jag fuskade dock igår på inredningspartyt... det bjöds på dipp och grönsaker... inte så farligt fusk tycker jag.

Vågen får säga sitt på söndag. Ska bli spännande att se resultatet!

Nu ska jag ladda in lite bilder från kameran och passa på att göra lite annat som inte blir gjort när barnen är vakna.

Kommentarer
Postat av: sandra

Skönt att dom sover samtidigt! alvin sover ju inte alls på dagarna så det är full rulle hela tiden, förutom de tre dagar han är på dagis över lunchen.. Kram

2010-09-02 @ 18:31:01
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback