Hur ska vi klara det här?

2010-09-29 22:39:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Jag har tagit en massa fina bilder idag som jag tänkte lägga in på bloggen och visa er. Tyvärr orkar jag inte sitta här och blogga just nu.

Jag och maken hamnade framför en film och nu har jag sprängande huvudvärk och är sååå trött. Tänk att klockan alltid blir tidigast elva innan vi kommer i säng på kvällarna. Jag som var påväg i säng redan klockan nio ikväll... men så blev det inte.

Nu hoppas jag att barnen sover gott inatt och inte vaknar före sju imorgon.

Imorgon blir jag och barnen lämnade ensamma hemma tills på söndag kväll. Maken ska på jobbresa igen och denna gången har jag tyvärr ingen som kan hålla mej sällskap. Fyra dagar, Tre kvällar och tre nätter ska jag alltså klara själv. Det kommer att bli tufft. Jag kommer att se ut som skit på söndag och förmodligen vara blek som ett spöke av trötthet.

Lekkompisar tas tacksamt emot!


Min fina flicka

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kommer klara det galant! Lägg ribban lågt bara... Jag finns två gator bort. Har du inte lyckats duscha på lö kommer jag och passar barnen :) för nu är vi två hemma!

Kram Lena

2010-09-29 @ 23:18:26
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

2010-09-30 @ 09:29:08
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Shit vad jobbigt. Tips gör bara det som absolut måstes göras och skit i resten.

2010-09-30 @ 09:29:52
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Jannie

Visst är han?

Älskar den! Superhärlig modell!



Trist o vara ensamma.

Men det blir säkert mycket bättre än vad du tror.Jag håller tummarna.

Hoppas ni får en härlig dag.Kram

2010-09-30 @ 09:40:16
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: CiliaH

Hej vännen! Du har något att hämta hos mig :)



Håller tummarna för att allt går bra nu när du ska vara helt själv.



KRAM

2010-09-30 @ 09:42:25
URL: http://www.ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback