Magen för ett år sedan

2010-09-12 21:54:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Jag fick lite inspiration från sandra att lägga upp en bild från förra året. Så här såg min mage ut för exakt ett år sedan. Jag var stor redan då i v 23. Kul att sitta och läsa lite i bloggen vad jag sysslade med för ett år sedan. Vi höll på att planera för bebisen för fullt. Köpte vagn, åkte till ullared och fixade massor. Mina sammandragningar hade redan startat. Tänk att han ändå höll sig kvar till bara två veckor innan bf.



När jag ändå visar bilder på mej själv kan jag ju även lägga upp en "dagens".
Idag har jag en topp från Ellos och ett par jeans från H&M. Jeansen köpte jag i förra veckan för endast 99 kr. Hur sköna som helst och perfekt stretchiga!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är snygg du bruden!!=) Hoppas kunna få på mig ett par såna där jeans snart jag med=)Om jag fortsätter att gå ner som jag gör så behöver d inte dröja allt för länge. Inte nio månader iaf som d gjorde sist...kanske bara tre=)

2010-09-12 @ 22:36:27
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken fin mage du hade! Och visst blev man stor direkt med barn nummer två (nu var jag gigantisk hela tiden med Tore, haha)?

Kram

2010-09-13 @ 07:45:34
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback