Meandi fin!

2010-09-10 18:04:22 Shopping
» Kommentarer(2) «


 

Idag fick jag hem det nya settet som jag köpte från Me&I sist jag var på party.
Titta va fin gullgrodan blev i sina nya kläder!

Trots att jag tog 86/92 så passar de faktiskt. Theo fyller upp sina kläder bra på bredden, vilket gör att de blir ok i längden. Men dessa byxor är uppvikta 5 cm så jag tror att han kommer att kunna ha dem lääänge. När han sedan börjar gå så åker de ju ner i grenen också. Jag gillar kläder som kan användas länge. Är trött på att han växer ur alla sina (läs mina) favoritkläder så snabbt.

Nu ska jag laga fredagsmysmat. Strips och kyckling. Inte så nyttigt kanske... men gott:)

Ni ska veta att vi har en kinkig liten dotter här hemma. Hon sov nämligen ingen middag idag, vilket både syns och hörs. Skönt att vi är två vuxna här hemma ikväll.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Han blev jättefin!



Ha en mysig fredagkväll.



KRAM

2010-09-10 @ 19:40:11
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: sandra

Söt han är i sina nya kläder, Edvin har fortfarande 68/74 :-) Kram!

2010-09-10 @ 19:47:19
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback