tyst, väck inte barnen

2010-09-16 19:25:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Sitter här och tassar på tå (om man nu kan sitta och tassa samtidigt). Barnen ligger i sina sängar men från Miras rum hörs det fortfarande ljud. Jag hoppas verkligen att hon somnar nu trots att hon fick sova länge vid middagen. Än så länge har hon inte kommit upp iaf och det brukar vara ett gott tecken... eller så är det ett väldigt dåligt tecken och hon sitter där inne och hittar på bus. Det har hänt det med några gånger. Busungen vår.

I eftermiddag har jag inte gjort nåt roligt alls. Städat och fixat. Matat och grejjat.
Det blev match för maken ikväll så han kommer inte hem förrän närmare tio. Tur att jag har symaskinen som sällskap... och tvätt... fast jag väljer nog hellre symaskin ikväll.

Nu ska jag gå ner och smyga på Mira få se om hon somnat eller inte. Nu var det en liten stund sedan jag hörde något från rummet.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Okej, 2 januari. Förklarar att han va 8½ månad, medan min grabb, som också är född i januari inte ens är 8! :P Men min är inte född förrän den 20. :)

2010-09-16 @ 19:29:33
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback