Vi softar

2010-09-25 20:27:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Vi sitter med varsin dator i knät, en halvkass film på tven och sovande barn på nedervåningen. En lördagkväll hos oss.

Mira och Theo var trötta redan innan sju idag. Jag hoppas att de sover hela natten trots att de lade sig lite tidigare än vanligt. Theo kommer med största sannorlikhet att vakna inatt med. Hostan verkar inte bättre alls och han var gnällig enda tills han somnade ikväll. Kanske är det tänder på gång? Eller så är det bara en vanlig förkylning... men han brukar aldrig bli så här ledsen när han är sjuk.

Jag har fått massor sytt under de senaste dagarna. Ni får kika in på sybloggen om ni är nyfikna på vad.

(Smygtitt)

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som det är hemma hos oss. Jag och gubben sitter med varsin dator i knät också, Alex sover på soffan, Melvin i sin säng och Wille tittar på tv:)

Hoppas din Theo kryar på sig och att ni får lite sömn i natt i allafall.

Kram

2010-09-25 @ 20:50:54
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Haha vår lördagkväll ser ungefär likadan ut!!



massa fina mössor, duktiga du!!



ha en fortsatt mysig helg!kramar

2010-09-25 @ 21:59:08
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Louise&Isabella

Hej! Jag skulle precis gå in på min hotmail för att kolla vad du hade för kontonr så jag kunde betala mössan. Men av någon anledning har jag blivit utelåst från min mail och det verkar omöjligt att just nu komma åt den igen. Så om du antingen vill skicka ett sms till mig med ditt nr eller skriva det i en kommentar till mig. Det är bara jag som ser mina kommentarer!



Hoppas det ska gå att lösa. Mitt nr är 0738432771 om du vill skicka ett sms.



Mvh Louise

2010-09-26 @ 10:19:13
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback