Zelected by houze - homeparty

2010-09-27 21:58:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har huset precis tömts efter en trevlig kväll med goa vänner. Vi blev ett litet gäng till sist ändå. Malin hade jätte mycket fint att visa upp. (För er som missat så har jag alltså haft inredningshomeparty här ikväll).

Jag köpte ett par ljuslyktor. Mer än så blev det inte denna gången. Kommer med största sannorlikhet att bli en till beställning innan jul. Perfekt att köpa julklappar och få fina inredningsprylar som inte så många andra har.

Barnen skötte sig exemplariskt ikväll. Theo somnade vid klockan sju trots att vi alla stod och pratade precis utanför hans rum. Mira var uppe och tjattrade en stund innan även hon somnade trots att alla fortfarande var kvar. Jag hade väl aldrig trott att det skulle gå så smidigt.

Nu är jag trött efter en fullspäckad dag. Ser fram emot att hoppa i säng om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback