måndagmorgon

2011-04-11 07:12:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag var vi uppe med tuppen. Just nu sitter jag med en trött grabb i knät. För Theo tar det alltid ca en timme innan han vaknat så pass att han är redo att släppa mitt knä och börja busa. Så länge det finns tid till att sitta och mysa på morgonen så tänker jag fortsätta njuta av de stunderna.Mira har aldrig varit någon knätjej, vilket gör att jag kanske ännu mera njuter av att det finns någon iaf som kan sitta i mammas knä en stund.

Idag är jag ledig och ska bara vara hemma... om ingen ringer och vill träffa oss såklart. Kanske skulle vi försöka ta oss till öppna förskolan en sväng  på förmiddagen. Just nu är jag lite för trött för att orka ett sådant projekt, men jag kanske kvicknar till efter frukosten.


Kommentarer
Postat av: Hellis

Åh, vilket fint mönster på tröjan/bodyn! Är det sytt eller köpt plagg? Vart ifrån?

2011-04-16 @ 13:32:15
URL: http://138kvadrat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback