Mina påskkärringar

2011-04-20 09:34:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «






Vinkade nyss av mina söta påskkärringar på förskolan. De skulle ha påskfest där idag och självklart fick vi lov att klä ut oss lite. Förkläderna och sjalarna sydde jag igår kväll.

Theo grät även idag men framsteget han tog var att han gick själv från bilen och in till sin hylla med kläder. När vi sedan klädde av oss började det gå upp ett ljus för honom och tårarna började rinna. Men jag ser det ändå som ett framsteg att han ville in och att han gick själv utan att jag behövde bära. Ska bli spännande att se om det går ännu bättre imorgon då det är tredje dagen på raken.

Nu ska jag ta tag i städningen som jag hoppade över igår och åkte och shoppade istället. Fy mej... typiskt mej.

Glad- Påsk på er!:)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Men oj... Så söta och vilka snygga förkläden.

2011-04-20 @ 11:03:37
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: madde

Men så söta barn du har!! :)

2011-04-28 @ 05:50:18
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback