Nattsludder

2011-04-25 21:40:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Mail som väntar, disk på bänken, oläst post på köksbordet och barnens slängda kläder på golvet. Verkligheten hos mej en måndag som denna. Jag känner mej ganska sliten efter en långhelg på jobbet. Det tar på kroppen både fysiskt och psykiskt en sådan här helg. Fyskiskt känner jag att benen, ryggen och fötterna är i behov av en skön massage. Psyket däremot skulle må bra av lite sol och vila. Inte roligt att jobba när man vet att familjen väntar hemma och solen skiner för första gången på länge. Jag älskar våren! Maj är verkligen min månad.

Ikväll har jag försökt komma ikapp med lite fix här på datorn. Har samtidigt försökt få en envis liten tjej i säng. Mira lider fortfarande av värkande ben så imorgon ska jag ringa bvc och höra om de har några tips eller om de tycker att det borde kollas upp. Det kanske inte är växtvärk??? Sova gör vi iaf inte nuförtiden. Sova kan vi göra ett annat årtionde.

Imorgon är jag tillbaka på bloggen med nya krafter. Då ska jag berätta lite roliga saker. Både det ena och andra behöver luftas. Puss o gonatt.

Kommentarer
Postat av: Theodora

Jag hoppas verkligen det går bra på förskolan imon för dina fina två. Dilemmat ligger mig runt hörnet själv.



Vad roligt att du skall gå på galan! Vore jätte, jätte trevligt att ses! Det är ju en sån rolig känsla att man "känner varandra" men ändå inte alls. Skall du komma på fredagen eller lördagen? Jag åker på fredagen med två vänner, men man åker kanske för att träffa nytt folk och alla ansikten bakom bloggarna man läser och inte de vänner jag ser var och varannan dag. Jag var ju även där förra året så det är ju skoj och träffa dem man träffade då också.

Tajt klänning och skor man inte kan gå i, hahaha,tror jag känner igen dig ändå. Mig, däremot brukar ingen känna igen genom att se bilder. Jag har hört att jag inte är lik mig själv på bild, men jag vet dock inte om det är bra eller dåligt. Får hoppas vi skall ha namnskyltar ;)

2011-04-25 @ 23:37:37
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: Mariam

Jag väntar... ;)

2011-04-26 @ 08:21:33
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej vännen! :)

allt bra med er? :)

ska skicka iväg erat paket under denna veckan, väntar på ifall jag får en buzzador sak till :)



Kramar

2011-04-26 @ 09:12:25
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback