Påskhelg hos oss

2011-04-23 09:30:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Just nu består påskhelgen av jobb och att umgås med familjen. Jag kikade inte ens åt datorns håll under gårdagen. Det hann jag inte med helt enkelt. Jag var på jobbet tidigt tidigt igår pga ett evenemang i stan som gör att trafiken lätt står stilla. Jag var livrädd att inte hinna till jobbet i tid (jag hade öppning i butiken) vilket gjorde att jag åkte betydligt tidigare än jag hade behövt. Jag kom hem till kvällen igen och då grillade vi och såg sedan på film. En mysig långfredag trots jobb.
Idag blir det jobb igen, fast en lite kortare dag. Jag ska snart göra mej iordning och åka iväg. Familjen firar påsk utan mej sålänge. Känns inte roligt alls att ha mamma och pappa på besök och knappt hinna se dem alls. Nästa år hoppas jag att jag slipper jobba varje dag under påskhelgen.

Ikväll ska vi äta påskbuffé. Mums.

Hoppas ni alla har en härlig påsk. Bättre väder kunde vi inte fått iaf.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Vilken fin bild på Mira. Hoppas du får en bra dag trots jobb!



Glad påsk till er =)

2011-04-23 @ 10:37:14
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mariam

GLAD PÅSK!!

2011-04-23 @ 13:09:39
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback