Symässa

2011-04-08 14:13:37 Syhörnan
» Kommentarer(2) «




Idag har jag varit på symässa i stan. Så kul att äntligen få gå på en symässa. Jag har längtat må ni tro.

Nu är jag ruinerad igen pga massa fina tyger som fick följa med mej hem. Uppdateringar kring vilka tyger som finns att beställa av kommer så snart jag hinner (på sybloggen). Här får ni en liten tjuvkik iaf. Tyvärr inga stora bitar av tygerna... ser ni något ni gillar gäller det att inte vänta för länge alltså... risk att det tar slut snabbt.

Det har efterfrågats tyger till lite äldre grabbar. Det är JÄTTE SVÅRT att hitta något som passar de lite äldre, men idag kom jag hem med ett robottyg som är riktigt snyggt. Passar en bit upp i åldrarna iaf. Finns även två olika biltyger i högen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh va spännande, jag vill se nu! :-)

2011-04-08 @ 15:22:05
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kul! D är också en mässa jag skulle kunna tänka mig besöka=) Men alla är så grymt långt ifrån mig=(

2011-04-08 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback