Stressigt värre

2011-04-03 18:51:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Livet rusar på i hundrasjuttio och jag hinner inte riktigt med. Igår stod jag på torget och så umgicks vi med min syster och sambo under kvällen.
Idag försökte jag sy ikapp med några beställningar... enda tills min symaskin pajjade. Inte den nya overlocken då utan den vanliga maskinen. Det är verkligen min mardröm att maskinen ska gå sönder och idag skedde det alltså. In på lagning med den i veckan och tills dess får jag låna min vän Malins symaskin. Tack snälla snälla Malin! Du räddade mej idag! Tur var det ju också att hon hade en precis likadan som jag har. Inget konstigt med den alltså och ikväll kommer jag förhoppningsvis att hinna sy lite av det jag inte hann med under dagen.

Barnen har varit småkrassliga under helgen. Lite feber och snoriga. Jag hoppas de är på benen helt imorgon så att jag kan gå till jobbet som planerat. Imorgon gör jag min första riktiga jobbdag efter mammaledigheten. Tillbaka på min halvtid alltså from imorgon. Spännande!

Nu ska jag lägga mina små godingar. Hinner kanske titta in en sväng senare.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej, hur gick d i lördags?? Hoppas att du fick mycket sålt. Coolt att du fått tag i dockor att sätta mössorna på=)

Själv var jag på ett mindre roligt bröllop där ALLA i familjen plus släkten fick lov att hålla tal...

Kram! O lycka till på jobbet

2011-04-03 @ 19:23:31
Postat av: Linda

Ja, hur gick det i lördags? :)

var det många som köpte mössor o allt? :)

Kramar :)

2011-04-03 @ 19:42:33
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Såååå lite så! Den stod ju bara i skåpet och dammade =)

Så det e bra att den kommer till lite nytta innan den rostar ihop =)



Kramen

2011-04-04 @ 14:36:38
URL: http://malinskoja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback