Vårdag, härliga vårdag

2011-04-11 22:15:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «





Sötnos klädd i polarn & pyret från topp till tå (rea och traderafynd)

Idag har vi haft en riktig utedag. Självklart vill man vara ute när det är så varmt och härligt. Vi passade på att plocka fram utemöblerna och försöker få det lite fint på altanen.... ingen vidare mening med det egentligen innan vi skurat golvet från det gröna fula... men ändå.

Imorgon är vi också lediga. Undra vad vi ska hitta på då? Tandläkarbesök på eftermiddagen... men nåt måste vi ju göra innan dess också. 

Nu däremot ska jag gå och lägga mej. Jag har fått jobbskada i form av en arm jag knappt kan lyfta och ännu mindre bära något med. Just nu har jag galet ont i både arm och nacke. Inte alltid en dans på rosor att ha symaskin som hobby. Musarm har jag hört talas om, men vad kallar man det när det är symaskinen som orsakat det??? 

Kommentarer
Postat av: Linda

Va söta dina barn är :)

skönt och vara ute när det är fint väder :)

det var jag och hannabus hela dagen igår och de var skönt.

2011-04-12 @ 07:00:03
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback