Fredagkväll i ensamhet

2011-08-05 18:01:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «



Hur goa är dom inte!?

Idag har jag haft en efterlängtad ledig dag och jag har inte gjort något vettigt alls. Jag är oerhört besviken på vädret då jag hade planerat en beachdag med barnen. Ikväll blir jag ensam hemma då maken är iväg med ett grabbgäng. Kul för honom... tråkigt för mig... eller jag är inte så ledsen över det faktiskt, ibland behöver man en kväll i ensamhet. Bara att hoppas på en smidig läggning med barnen. Jag tror inte att de kommer att vara på så bra humör om en stund. Det gnuggas ögon och gnäller om vartannat... fast just nu ser de nöjt på bompa.

Mina planer för kvällen är att sy en liten stund och sedan slappa framför en film.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Slappa framför en film låter bra. Det gäller att njuta av ensamheten.



En lekstund i eftermiddag?

2011-08-06 @ 09:00:06
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Theodora

Åh vilka stora barn du fått! Mira har så himla fint långt hår!

Hoppas ni får en fin söndag!

2011-08-07 @ 11:03:17
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback