Mysig dag med mysiga ungar

2011-08-07 21:06:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Har haft en mysig dag med mina små godingar. Maken har varit på grabb(mans?)helg (/dag) idag så vi har varit ensamma jag och barnen. Pga regnet har vi i stort sett varit inne hela dagen och jag tror att både jag och barnen tyckte det var lite tråkigt. Även om regnet förpestade delar av vår dag har jag ändå njutit av att ha lite tid med de jag tycker allra bäst om.

Imorgon hoppas jag på en solig dag och ett besök på stranden. Hoppet är det sista som överger oss, visst är det så det sägs.



Kan man annat än älska dessa små stjärnor!?



Mira redo för att gå ut i spöregn



Att hoppa är kul även i ösregn. Brorsan tittar avundsjukt på genom fönstret.



Kommentarer
Postat av: ellenojag

Vilken fin bild på syskonen på bilen, sötisarna!

2011-08-08 @ 01:13:41
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback