Fredagmorgon

2011-12-02 07:22:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Jag hade feberfrossa igår kväll och verenda liten muskel i kroppen gjorde ont. När jag väl somnade för natten sov jag faktiskt ganska bra, så jag mår lite bättre idag.
Hoppas det håller i sig så att jag orkar jobba lite med firman.

Barnen sitter och ser på bompa och vi har en mysig morgon. Tyvärr råkade jag se att klockan blivit rätt mycket vilket kommer att betyda att det blir sådär jobbigt stressigt innan förskolan. Jag gör alltid såhär. Sätter mig vid datorn och barnen vid tven och så får vi stressa som tokar för att hinna äta frukost och göra oss iordning. Lusigt att vi (läs jag)aldrig lär oss heller av våra misstag... men det är ju så mysigt att ta det lite lugnt och mysa i soffan en stund på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Haha Therese du är inte ensam om det där! Även när jag ska lämna barnen 11:15 lyckas det bli tokstressigt för att jag går och slappar och inte sätter igång med att göra oss färdiga i tid.. så dumt och så onödigt!!

2011-12-05 @ 23:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback