Jul i vårt hus

2011-12-11 20:04:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «






När vi får en liten tid över så myser vi med familjen och förbereder inför jul. Som jag skrev i inlägget nedan så åkte julgardinerna upp idag och så även julgranen. Vi kör ytterligare ett år med vår svarta julgran. Något år ska väl bli det första med en äkta gran, men det får bli en annan gång.

Jag är trött, har grym huvudvärk och ska därför nu sätta mig och slötitta på tven.

Hur går det för er och alla julförberedelser?

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

Vi har köpt de sista julklapparna idag. Känns jätteskönt. Granen klädde vi i fredags. har plastgran. Så nu är det julmysigt här hemma. På lördag ska vi baka julgodis med mina föräldrar. En årlig tradition =)

2011-12-11 @ 21:01:24
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback