Allt jag kan tänka på är fika

2011-02-18 08:17:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag när vi satt vid frukostbordet frågade jag Mira vad vi ska hitta på under dagen.

"Äta kräm" får jag som svar (Då efter att hon just ätit upp en stor grötportion och en smörgås)
"Mer då?" Frågar jag
"Hmm... äta mat!?" Svarar hon.
"Men Mira vi måste ju göra något mer än att äta, ska vi inte leka något?" Frågar jag
"Ja, leka kaffe och baka bulle" svarar Mira.

Hmm... jag tror att min tjej har lite fel fokus på dagarna. Vi har nog varit hemma så länge att hon glömt hur man ska leka som en sprallig tvååring:)


Kommentarer
Postat av: Petra

hihi sötisen:)

2011-02-18 @ 08:57:14
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Jag vet ej om den passar. Är uppe hos mina päron. är borta 1 vecka. medelar så fort jag testat.



ja du får gärna visa hur tyget ser ut. är jätte nyfiken.



Det är ju bra att Mira tycker det är viktigt med att äta :)

2011-02-18 @ 09:36:35
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback