Borta i knoppen

2011-02-08 11:03:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Seeeg. Helt tom i huvudet. Vill göra en massa saker men får liksom inte till det. Min strukturerade hjärna vill helt plötsligt inte samarbeta.

Sy? Tradera? Städa? Ta kort? Maila? Listan bara växer och växer och jag sitter här handlingsförlamad.

Gör lite av allt. Allt o inget.

Snart är det ändå dax för lunch och då kommer jag att sitta här och tänka att jag inte gjort något vettigt alls av förmiddagen. Jaja... det är en dag imorgon också.

Jag återkommer ikväll istället då jag förhoppningsvis återfått min hjärna.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, jag sitter själv o drar mig för att lägga ut massa på tradera. Det är faktiskt lite drygt. Men man får väl helt enkelt bara ta sig i kragen o göra d. Lycka till med alla dina projekt o objekt=)

Kram!

2011-02-08 @ 12:37:18
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Prickarna är kvar men blåsorna borta. tror inte det var vattkoppor men det är jätte svårt att säga.

2011-02-08 @ 20:32:22
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mariam

Vet precis hur du känner. Min lista är enorm och den gör att jag tappar all lust och ork.

2011-02-09 @ 09:32:20
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback