Dumma post!

2011-02-25 12:24:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Suck, jag blir så matt. Just nu har jag problem med tre paketleveranser. En är spårlöst försvunnen och finns inte någonstans, en ska levereras i brevlådan men kommer aldrig trots att det var en vecka sedan det skickades, den tredje har kommit fram till postombudet men jag får aldrig någon avi med koder så att jag kan hämta ut det.

Hur stor är egentligen chansen att man har problem med tre paket samtidigt!? Det kan bara vara jag som råkar ut för sådant.

Om några timmar dyker mina föräldrar upp så jag hoppas det kan liva upp vår tillvaro lite. Jag tänkte "dumpa" barnen på dem och åka och handla samtidigt som jag löser mina paketproblem. Ni kan väl hålla en tumme att paketen finns på posten som de ska.

Jahapp, då var det lönehelg och jobb igen på lördag. Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback