Godmorgon måndag

2011-02-21 08:13:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag ska jag och Mira smita hemifrån och gå till Öppna förskolan utan Theo och maken. Theo får vara hemma och sova istället, vilket jag gissar att han behöver. Igår mådde han så otroligt dåligt. Han grät och det var bara knät som gällde hela dagen. Febern låg på strax under 39 trots alvedon. Jag hoppas så att det vänder idag och blir bättre. Många av de koppor som kom första dagen har torkat nu iaf.
Natten har varit bra ändå. Jag trodde han skulle vara uppe hela natten, men efter en liten vakenstund runt elvatiden igår kväll så sov han sedan fram till åtta imorse.

Nu ska vi käka frukost hela familjen sen ska jag ta tag i den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år & flyttar snart till hus

Håller tummarna för att Theo ska bli riktigt frisk nu och att bacillerna håller sig ifrån er framöver!

2011-02-21 @ 17:26:04
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback