Happy

2011-02-10 12:21:15 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Idag är jag glad för att...

- barnen varit roliga och snälla hela förmiddagen
- det rullar in massa beställningar på mössor
- jag har en massa trevliga läsare på min blogg som lämnar gulliga kommentarer och råd
- drömmen om att köpa en overlockmaskin kanske inte ligger så långt bort
- jag kommit igång med träningen och tycker att det är riktigt roligt
- jag kommer att tjäna riktigt goa pengar på tradera idag. Kul när aktionerna går bättre än man trott. 

Finns så mycket i livet att vara glad över. Så mycket som helt plötsligt faller på plats och gör det det oklara mindre betydelsefullt.

Kommentarer
Postat av: Emmelei

Så grymt kul! Hoppas dagen får bli lika bra som förmiddagen. Kul att tradera gott bra, jag har fortfarande inte kommit igång o påsen med kläder bara växer. Men snart så....kraaaam!

2011-02-10 @ 15:34:23
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Skönt med en sådan bra dag! Det gör ju att man orkar med dom dåliga och när barnen gör en gråhårig :)

2011-02-10 @ 15:50:37
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken bra dag du har! :)

och du är duktig på de du gör, därför vill många ha mössor o sånt :) KRAM

2011-02-10 @ 16:12:11
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år & flyttar snart till hus

Låter som härliga saker att vara glad för =)!

2011-02-10 @ 20:13:38
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-11 @ 17:36:42
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback