Jobblördag med en bra avslutning

2011-02-26 11:59:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Om en timme börjar jag jobba. Börjar lite senare idag och jobbar fram till stängning... nästan.

Mina föräldrar tog Mira med sig och drog till syrran medans jag jobbar. Maken och Theo ska ha en tjejfri eftermiddag här hemma. Skönt för dom!?

Ikväll ska vi laga god middag. Vi blir fullthus med besök av mina föräldrar plus syrran och sambon. Det blir nog en kul kväll med både mat, pussel och melodifestival.

Måste ju berätta att det löste sig med alla paketen igår. De fanns på plats trots att jag inte fått några avier. Tydligen något problem med telia och smsavisering. Nu har vi alltså en komplett syskonvagn som jag ska ut och testköra imorgon. Lovar att återkomma med bilder då.

Dax för lunch och sedan off to work.

Trevlig helg!



Syskonmys på golvet:)

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Va skönt att det löste sig med paketen! hoppas din jobb-kväll blir bra... kram kram



PS: inga koppor än!!?? va är detta?!

2011-02-26 @ 14:13:18
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Ja men de är ju helt otroligt att dom inte fått några koppor. inte ens lilly lixom.. mira pussade ju på henne en massa... de kan ta upp till 20 dagar innan man blir smittad... nu har det gått 19 dagar... hmm

2011-02-27 @ 10:20:28
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så skönt att paketen hittade fram!

och vilken gullig bild :)



tycker absolut att vi ska stötta varandra till ett nyttigare liv. Usch jag är en sån gottegris så en "avgiftning" är nog det min kropp behöver, haha!



Kram!

2011-02-28 @ 08:20:31
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback