Lekstuga

2011-02-22 13:13:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Idag är det betydligt gladare miner från min lilla älskling. Det gör mej glad att han är på bättringsvägen och kan leka och vara glad igen. Han är fortfarande prickig från topp till tå, skillnaden är att nu börjar de torka ut och verkar inte klia lika mycket längre.
För både Mira och Theo var tredje dagen den värsta. Kan jag ju varna er alla som har vattkoppor framför er.


Just nu sitter båda barnen och leker tillsammans i lekrummet. Jag vill inte ens störa när man hör hur bra de leker. Det brukar räcka med  att jag visar mej så har jag förstört leken och någon av dem kommer springande emot mej.

Idag kommer det efterlängtade paketet som jag pratade om redan innan helgen. Galet vad segt det är att skicka med schenker ibland.

Ikväll kommer jag att beställa hem lite nya tyger. Vill ni vara med och tycka och tänka så är det bara att lämna en kommentar eller maila mej. Vilka tyger vill ni se mer av i vår!? Vilka färger gillar ni?


Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Va skönt att theo verkar må bättre.. nu läste jag precis att det kan ta 20!!?? dagar innan man får några koppor från det att man blev smittad.. då har vi ju några dagar på oss innan det kanske dyker upp på john... kram

2011-02-22 @ 16:55:55
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback