tisdagendenfemtondefebruari

2011-02-15 20:32:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vi har haft en mysig dag tillsammans jag och barnen.

Just nu är jag "ensam" hemma då maken är på fotbollsträning. Theo somnade gott vid sju men kom nyss upp igen. Vet inte om det beror på förkylningen eller hans bamseutveckling idag. Mer om det i senare inlägg.
Theo kryper omkring runt benen på mej och hittar på bus. Jag hoppas han behagar bli sömnig igen inom kort. Vore skönt med en timme för sig själv innan läggdags.


Idag har jag haft tid till att trycka några texter och sy någon scarf. Övriga mössor syddes igår.


(Fler bilder på sybloggen)

Imorgon är en ny dag och jag hoppas det blir en strålande sådan.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Hur långt namn kan man ha på mössan? skulle hela Alexanders namn rymmas?

2011-02-16 @ 07:37:48
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback