Tygväska för beställning!

2011-02-20 11:17:19 Syhörnan
» Kommentarer(2) «






Igår gjorde jag en varsin dagisväska till Mira och Theo. Dessa ska vi ha som slit och släng väskor att ta med extrakläder i. En liten ryggsäck ska de också få att ha med sig varje dag, men en väska att packa ner gummistövlar och regnkläder i kan nog vara bra också.

Jag skulle gissa att dessa väskor kommer att användas till annat också för jag tycker de blev supersnygga!:)

Denna varianten finns också till försäljning from nu och kostar 200 kr.
Det är en väska som är vändbar och du kan välja om du vill ha den lilla fickan utåt eller på insidan. Möstrat tyg på ena sidan och enfärgat på den andra. Går att få efter önskemål om färger och annat.
Den lilla fickan hålls ihop av kardborre.

Fler bilder på sybloggen!


Kommentarer
Postat av: Lixy

fin blogg

2011-02-20 @ 18:45:40
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Åh va dom va fina!! passar ju perfekt som dagis-väska!



Stackars theo som har så mkt prickar då... jag tyckte ju som sagt att mira hade många men då måste han ju ha jätte-mycket :-/

Här är det inga koppor än, konstigt nog... ska vi ses imån? kram

2011-02-20 @ 19:33:33
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback