1½ års koll på bvc

2011-07-05 15:32:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Imorse hade vi lite klädprovning här hemma. Barnen har fått en bamsekasse med begagnadekläder av min chef som de nu fick se för första gången. Mira blev överlycklig och gick omkring och sa "Wow" till allt jag visade upp. Så roligt med tacksamma barn.

Visst är Theo cool i sin nya väst!? Den kommer bli en favorit här hemma i höst!

Hela gårdagen var Theo hängig men febern höll sig låg. Idag har han varit feberfri så vi behöll vår tid på bvc och tog oss dit under förmiddagen. Det var dax för vägning, mätning och ett läkarbesök med spruta.

87 cm lång och 13,4 kg stor är min pojk nu. Växer gör han minsann. Inte konstigt att kläder i storlek 86 börjar sitta tajt och kort. 48 cm i huvudomfång vilket betyder att jag får sy nya mössor i större storlek till hösten. Inte är jag speciellt ledsen för det:)

Nu ska jag gå ner och väcka lillfisen sen ska vi gå ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va söta dom är !! :)



hoppas allt är bra med er alla!

2011-07-06 @ 08:25:01
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback