En bild i timmen

2011-07-26 08:31:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har jag ledig dag och har massor planerat på mitt schema. Jag hade ställt mobilen på väckning redan vid halv åtta. Nu har första timmen av morgonen gått och om fem minuter planeras jag köra igång med mitt målande.

För att ni ska få se hur en dag med Therese kan se ut så tänker jag lägga upp en bild i timmen i bloggen idag. Jag kanske lägger ihop några bilder åt gången för jag har inte tid att sitta här en gång i timmen... men en "en bild i timmen bloggning" blir det idag.

Enjoy!

Första timmen bestod av frukost framför datorn.


Simpel frukost...jag vet... men är man ensam så är det ingen som behöver bry sig.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Njut av din dag!

2011-07-26 @ 09:12:31
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Åå vad roligt att läsa om din dag!

2011-07-26 @ 12:15:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback