Ett foto i timmen - eftermiddagen

2011-07-27 08:36:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


kl 13.00
Lunchen åts så snabbt att den inte hann fastna på bild, men jag höll även på med lite hemlighetsmakeri på datorn under den timmen:)



Kl 14.00
Målade lite till och vips så var burkarna slut och dörrarna färdigmålade. Nu återstår att se om det duger med tre strykningar av färg eller om vi måste måla en gång till. Jag hatar furu!



Kl 15.00
Mobilbloggade från stan. Det blev en liten shoppingtur en timme innan jag hämtade maken på jobbet.

Kl 16.00
Gick rundvisning på makens jobb och begav oss sedan till våra vänner för en helkväll med spel, prat, pizza och massa godis. Hur lyxigt kändes det inte på en skala att vara ute på kvällen båda två utan barn!?

Har tyvärr inga bilder från kvällen så ni får hålla tillgodo med de bilder som blev under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback