Galen shopping

2011-07-15 20:22:29 Shopping
» Kommentarer(2) «


Impuls shopping kan vara bra, ibland mindre bra. Idag har vi impulsshoppat. Jag fick hastigt och lustigt reda på att OnOff hade 30% på allt i hela butiken nu när de gått i konkurs.
Vi som gått och funderat ett tag på om vi ska byta ut vår icke fungerande diskmaskin fick nu en anledning till att verkligen göra det. Igår när jag skulle tvätta kläder började helt plötsligt även tvättmaskinen bete sig helt märkligt och hakade upp sig mitt i tvättprogrammet. Vi som länge gått och funderat på att byta till en frontmatad tvättmaskin i årgång 2011 istället för den toppmatade maskinen vi nu har i årgång 1970 fick nu en anledning att ta tag i saken.

Sagt och gjort... jag packade i barnen i bilen och begav mig till OnOff. Själv. Utan stöd från Make. Skulle kolla läget. Ut från affären kom jag med ett kvitto på att jag köpt både tvättmaskin och diskmaskin. 6300 kr fattigare kändes det ändå ganska bra.

Nu har jag och Maken precis hämtat våra nya familjemedlemmar och ska snart sätta oss och fira med en bit grillat kött. Tänk hur det kan bli ibland.

Väck är nu vår semesterkassa. Ops.

 

Kommentarer
Postat av: Maud

Grattis till två nödvändiga köp!! Passa på att köpa lite onödigt oxå! Kram

2011-07-16 @ 15:41:55
URL: http://maudsbravader.blogspot.com
Postat av: Mariam

Bra köp och tur vi hann till Borås onnan. :)

2011-07-17 @ 09:05:04
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback