Mittiveckan

2011-07-06 10:22:15 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Jag har roat mig med att sy en mössa som ska bli en present till en tjej som fyller år i helgen. Hoppas beställaren blir nöjd.



Barnen har lekt bra under morgonen och just nu sitter de och bakar en tårta till mig. Kul när de leker tillsammans tycker jag.

Om en timme är det dax för förskolan och jobb. Jag jobbar till kvällen och några mer planer för dagen finns inte.

Kan också berätta att jag nu är inne på min tredje dag i nyttighetenstecken och det går riktigt bra. Igår kväll fick jag brottas lite med mig själv innan jag lyckades sätta mig ner i soffan utan att knapra på något. Tre dagar låter kanske inte så mycket, men för någon som nästan äter något sött varje dag så är det en bra bedrift. Jag äter näst intill kolhydratsfritt nu också. Allt för att få bort sockersuget igen.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag tycker tre dagar är imponerande. Önskar jag orkade kämpa som du. Go girl!

2011-07-06 @ 14:40:09
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Duktiga du :)

2011-07-06 @ 19:07:58
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback