Ny klänning och barnvakter påväg

2011-07-16 22:19:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Igår försökte jag mig på att sy en ny klänningsmodell till Mira.
Jag är själv väldigt nöjd med den söta modellen och nu saknas bara ett snyggt axelband.
(Hade bara rosa hemma igår och jag tycker nog själv att den färgkombon blev lite för mycket.)



Idag har jag jobbat hela dagen... När jag kom hem lagade vi mat och satte oss sedan vid tven och kikade på film.

Imorgon kommer mina föräldrar hit. De kommer att vara här under nästa vecka och ta hand om våra små troll medans jag och Maken jobbar. Kommer att bli en intensiv vecka med långa jobbdagar. På torsdag ska vi dock till Ullared och det ser jag mycket fram emot.

Nu är jag alldeles för trött för att sitta kvar här. Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara - i väntan på oktoberbebisen

Så söt! Både klänningen och modellen. :-)



Tack för ditt svar! Jag fick planerat snitt med Tuva i v38 då hon låg i säte, men hon hann ju inte komma innan dess iallafall. Men Tuva satte de onda sammandragningarna igång mycket senare, och då blev jag sjukskriven halvtid. Och då hade jag ju inget annat barn att ta hand om när jag kom hem, och inget hus heller för den delen. Så det är ju bra mycket svårare att vila nu. När jag väntade Tuva så jobbade jag förmiddagar och sen åkte jag hem och sov. Haha! Men vi får se hur det går den här gången. Jag ska ringa bedömningsmottagningen nu tänkte jag.



Hoppas du får en fin dag!

2011-07-18 @ 14:47:43
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback