Saknade

2011-07-28 08:27:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Igår slog min längtan efter barnen till lite extra. Jag pratade med Mira på morgonen och då ville hon att jag skulle komma dit. Hon ville i och för sig inte komma hem till vårt hus, men hon ville ha mamma på plats hos mormor och morfar. Det är ju trevligt att höra att hon saknar mig men inte så roligt att hon börjar få hemlängtan redan... det är ju ändå några dagar kvar. Nu tror jag inte att det kommer att bli några problem de sista dagarna heller. Men vi saknar varandra, det gör vi massor.

Efter ledigheten i tisdags jobbar jag nu resten av veckan. Det blir långa dagar på jobbet vilket gör att min tid här vid datorn minskas drastiskt.

Det finns så mycket jag hade velat blogga om. Jag har inte ens visat vad jag köpte på ullared eller alla mina reafynd jag gjort de senaste veckorna. Nu är barnens garderober påfyllda till hösten och vi är redo för dagisstart om några veckor.


 
Fick några fina bilder på barnen igår av mina föräldrar. Härligt att se att de har det bra.



Idylliskt eller vad!?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Du kan få låna mina barn någon timme om du börjar glömma hur det är. ;)

2011-07-28 @ 10:11:17
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback