Systuga

2011-07-11 22:33:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «






Två kvällar har jag nu haft systuga här hemma. Detta resulterade i ett gäng mössor som hamnar hos förhoppningsvis glada kunder på onsdag.

Denna veckan gör barnen sin sista vecka innan sommaruppehåll från förskola. Bara barnen som är så långlediga i vår familj... På söndag kommer nämligen mina föräldrar och ska ta hand om våra busfrön i två veckor medans jag och Maken jobbar. Lite drygt en vecka kommer barnen att vara hos mina föräldrar i dalarna, det betyder att vi blir "barnlösa" snart. Fy va jag kommer att sakna mina små godingar!

Jag har några projekt jag ska försöka hinna med medans de är borta... så förhoppningsvis håller jag mig sysselsatt och hinner inte sakna dem alltför mycket.

Nu är det iaf dax för sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll

Vilka fina mössor. skit snyggt med vita

2011-07-12 @ 10:06:57
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie H

Dom ser så fina ut. Väntar med spänning på att de ska trilla ned i lådan :-)

2011-07-12 @ 11:52:21
Postat av: Sara

Så fina mössor! Det är faktiskt många som frågat om vart jag fått tag på Tuvas mössa. :-)



Svar: Ja, det är lite jobbigt. Men det känns så mycket bättre nu när vi vart upp på koll. Men största skräck är ju att det ska sätta igång någonting snart. :-S Men nu har jag ju blivit mycket lugnare av att veta att det iallafall inte påverkats nå. Än.

Skönt att höra att dina också kom när du vilade! Under dagarna så går det ju rätt bra, jag får några då och då. Men sen på kvällen så kan det ju bli mycket värre.



Hur blev det för dig? Födde du tidigare?



Hoppas du får en fin dag!

2011-07-13 @ 08:31:40
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback