Vab och bikini bekymmer

2011-07-04 10:46:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Idag ska jag jobba kväll och är därför hemma med mina busungar än så länge. Theo har plötsligt fått lite feber så Maken får komma hem och vabba idag. Hoppas febern tar med sig förkylningen bort nu så att vi slipper rinnande näsa ett tag.
Det är verkligen grinigt här hemma idag och barnen gör inte annat än att bråkar och gråter. Just för tillfället är det faktiskt sams ute på altanen. Tur att vi har två dockvagnar.

Idag börjar jag ett försök till ett lite nyttigare leverne. Om ni tycker att jag är otrevlig som tackar nej till fika framöver så är det just därför. Vilken tur att jag "får" dricka kaffe iaf. Idiotiskt att försöka äta nyttigt över sommaren, men gör jag det inte nu kommer jag att ha gått upp 7 kg till hösten pga mitt dåliga ätande.
Att satsa på beach 2011 är redan för sent men börjar jag nu har jag goda förutsättningar att komma i mina gamla klänningar till nästa år istället. Jag har ändå inte hittat den bortstädade kartongen med sommarkläder än... så det blir väl lagom att skjuta på letandet till nästa år.

Kommentarer
Postat av: Petra

åh vad jag känner igen mig gällande vikt o griniga febriga barn haha livet är underbart :)styrkekram till dig.

2011-07-04 @ 22:32:08
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Linda L

Jobbigt när barnen e sjuka :(

2011-07-05 @ 12:43:58
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback