Vem är mest ledsen?

2011-07-29 07:14:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


....Jag eller Theo?

Vi har tappat bort Theos älskade snuttefilt. Theo som inte kan leva utan snuttefilt. Fast han kan leva utan sin tummenfilt... för han har två extra filtar med andra tryck som vi ibland byter mellan. Tur det.

Frågan är, kan jag leva utan Theos tummenfilt!?

Filten som Theo tappat fick vi av mina föräldrar när Mira föddes. Sedan dess har den legat här på golven. Den har hängt med på diverse resor och äventyr och varje kväll har Theo legat med den och snuttat.

Nu är den borta och det är så tråkigt. Jag vet att det är värdelöst att bli så fäst vid något materiellt... men jag erkänner... Jag vill inte vara utan tummenfilten!

Någon som har denna och vill sälja? Någon som vet om den går att köpa fortfarande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback