Bra dag

2011-06-19 22:16:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jaha...då var ännu en helg slut. Idag har varit en bra dag då vi fått lite gjort här hemma så som tapetsering och lite städning. På eftermiddagen hann vi också med att träffa Mariam och grabbarna, vilket vi alla tre uppskattade mycket. Barnen som annars brukar vara både högt och lågt roade sig med att läsa böcker, sitta i knä och kramas. Jag gissar att vädret även gjort dem sega. Jag gillar sådana här regniga dagar så länge jag får vara inne och har något att göra. Hatar när det är andra veckan på semestern och det fortfarande regnar som det gjort från semesternsstart. Under semester är inget regn välkommet! Idag var det helt ok då vi ändå planerat att vara inne och fixa med hallen.

Ikväll har jag suttit vid symaskinen och gjort färdig några beställningar. Är lite snurrig i huvudet nu efter alla mössor:)

Imorgon ska Maken operera näsbenet och jag ska jobba. Hjälp oss hålla tummarna att de kan fixa till näsan och att det inte gör alltför ont.




En förväntansfull tjej innan klippning.



En glad och nöjd tjej efter klippning

Kommentarer
Postat av: Sara - i väntan på oktoberbebisen

Åh, jag skulle ju vilja klippa Tuva också, men jag vette tusan hur jag ska lyckas. Funderar på att klippa lugg på henne... Fast iofs så har hon blivit rätt lockig så det kanske inte är någon hit med lugg ändå. ;-)



Tack för kommentaren, den gjorde min dag. Man behöver ju lite sån pepp just nu. :-)

2011-06-20 @ 08:28:11
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback