Förslappad

2011-06-16 10:32:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vilken underbar solig dag. Trots solen lyckas jag inte ta mej för att göra nåt. Timmarna går och jag bara går omkring och gör inget vettigt. Lyckas inte ens ta mej ut till solstolen.

Theo ligger och sover. Äntligen kom en dag då vi är hemma fram till två så att han hinner sova innan förskolan. Han har varit så otroligt kinkig och trött de senaste dagarna. Att vara uppe till tolv har han verkligen inte gillat. Lite synd att hans sovtider rubbas när han går på förskolan. Det var verkligen inte lätt att ställa om och sova endast en gång om dagen... speciellt inte då han inte får somna förrän efter lunch. Här hemma lyckas jag aldrig ha honom vaken längre än till tio på förmiddagen.

Jag jobbar ett kortpass ikväll och därför blir det inte många timmar på förskolan heller. Vi ska på ett litet utvecklingssamtal innan jag börjar jobba. Ska bli intressant tycker jag. Första utvecklingssamtalet för både mej och barnen.

Imorgon är jag ledig så jag hoppas på en lika solig och fin dag då. Kanske kidnappa syrran och dra till en badstrand med barnen!?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har oxå sån dag. Orkar inte lyfta på rumpan!

2011-06-16 @ 11:59:03
URL: http://tomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback