Stundentfesten

2011-06-14 12:38:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Vackra Anna-Karin som tog studenten förra veckan. Firades med fest i lördags.

 



En glad kille leker med ballongerna. Visst är han cool i skjorta och jeansskjorts. Jag älskar hans sandaler som jag köpt på H&M!



Min sommartjej



Jag hade min härliga långklänning på mej på studentfesten. Klänningen är från Vila och köpt för två år sedan. Den har tyvärr blivit liggandes i garderoben efter att ha använts på endast ett bröllop och en utlandsemester. (Då hade jag Theo i magen och tyckte att den passade perfekt till min lilla kula)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Übersnygg klänning du hade på dig! Verkligen gillade den.



Ja, Simon är hemma igen eller rättare sagt så är han på dagis. Vet inte hur det går för han måste vara lika trött som jag.

2011-06-14 @ 12:57:25
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Linda

Va söta ni är allihopa! :)

jätte fina klänningar och super söta theo :)

2011-06-14 @ 20:56:17
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback