Sysslolös???

2011-06-29 19:33:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Sitter här och vet för första gången på länge inte vad jag ska göra. Det går absolut inget roligt på tven och jag har inga sysslor som jag MÅSTE göra.
Maken är på fotbollsmatch (nej han spelar inte med näsan, bara tittar) och jag är ensam med barnen. En tradition är att båda brukar vägra sova när jag är ensam med dem... återstår om så blir fallet även idag. Än så länge är det tyst från Theos rum men låter inne hos Mira. De senaste två kvällarna har det varit tvärtom och då har istället Theo haft svårt att sova och varit uppe till framåt midnatt. Jag undrar om det är värmen eller nåt annat som gör att han inte kan sova.

Jag ska passa på att svara på några mail kanske och posta något inlägg på sybloggen... det var ett tag sen sist. Symaskinerna används tyvärr inte så mycket som jag hade önskat nu när jag jobbar mycket. Nya tag till hösten!
Har massa idéer och planer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback