Phewhhh...

2011-06-07 10:32:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag är det otäckt hett ute. Jag ska som sagt jobba och har redan svettats igenom tre outfits. Vad har man på sig en dag som denna? Det är kvavt, varmt och gassande sol. Det pratas om regn och åska idag, men än så länge syns inga tecken på något sådant.

Theo är också svettig och går omkring här med tutte och snutte. Ingen bra uppladdning inför dagislämning att redan vara trött. Förstår honom dock att han blir helt slut i den här värmen.

Sommar är underbart. Speciellt de dagar man är ledig och sitter plaskandes i en sjö.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag håller med helt och hållet. Man borde alltid få vara ledig under sommaren och sitta vid Västersjön. ;)

2011-06-07 @ 14:57:33
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Det var en plåga inne på jobb idag. Tur att vi var ute och grillade med våra elever istället! Skulle man bedrivit undervisning idag vet jag inte vad jag hade gjort ;)



KRAM

2011-06-07 @ 19:50:20
URL: http://ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback