bompamorgon

2011-03-28 08:01:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag fick jag sovmorgon till klockan sju. Jag minns inte ens när barnen sov så länge sist. Tack snälla för omställningen till sommartid.

Idag har jag planerat att ta med mej barnen till öppna förskolan. Länge sedan vi var där nu. Hoppas att många av de vi brukar träffa där är där idag med.

Innan dess ska vi käka frukost och klä på oss. Vi har fram till nu myst i soffan framför bompa alla tre. Theo har varit väldigt knäig (vilket han för det mesta är en timme efter uppstigning) så även jag fick vackert sätta mej och se på fåret shaun, stora maskiner, dinousarietåg och alla de andra oerhört spännande programmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback