Drömmen om företag...

2011-03-07 22:33:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Ikväll har jag varit på ett startaeget informationsmöte. Fy va kul det är att planera och drömma kring mitt eget lilla företag. Snart är kanske inte drömmen bara en dröm längre. Ni vet väl om att det är ni som gör det här verkligt? Alla ni som lämnar gulliga kommentarer om mina sydda produkter och alla ni som köper mössor av mej. Utan er skulle det här inte vara möjligt. Tack!

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Undra vad vi ska hitta på då?

Den här dagen blev en riktigt bra dag. Vi åkte till öppna förskolan och käkade semla och lekte av oss lite. När vi sedan kom hem igen tog jag och Mira det lite lugnt medans Theo sov. Framåt eftermiddagen fick vi besök av Malin och Maja. Alltid lika kul att träffas och extra roligt idag då tjejerna lekte så bra. Lite knuffar och buffar får man ju räkna med... överlag kom de ändå bra överrens tycker jag.

Nu i kväll har jag som sagt varit på startaegetmötet och sedan jag kom hem har jag suttit och surfat omkring på jakt efter en ny symaskin. Dax att köpa en riktig overlockmaskin så att jag kan börja sälja kläder också och utvecklas ännu mera i mitt syande.

Nu ska jag gå och lägga mej glad och sprudlande och hoppas på en härlig dröm om framtiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va roligt om du startar eget :) för du är ju så bra på det du gör :D

2011-03-08 @ 06:49:26
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥ [har två roliga tävlingar igång!]

Så kul att starta eget! Det är lite av en dröm för mig med. Men skulle tro att det stannar där. Jag är inte kreativ och kan sy ... och att öppna en butik i en liten by mitt i norrlandsskogen känns dödsdömt. ;)

Kram!

2011-03-08 @ 07:37:10
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Emmelie

Heja heja frisk humör!!!=) Superkul att du vill o vågar! Kramiz

2011-03-08 @ 08:58:41
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år & nyss flyttat till hus

Va roligt =)! Håller tummarna för att allt ska bli bra =)

2011-03-08 @ 21:25:59
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback