Hemsk lämning

2011-03-23 09:43:24 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag var värsta dagen hitintills att lämna mina små hjärtegryn på förskolan. Mira sprang in och lekte direkt, inga problem alls. Theo däremot grät hur mycket som helst. Han var helt förkrossad. Jag hörde tom genom väggarna medans jag gick till bilen hur han fortfarande var ledsen. Hur ont gör det inte i mammahjärtat då!? Jag tänkte ta och ringa dem om en stund och höra hur det går.

Jag hoppas de har fått honom att sova åtminstone för han var verkligen så fruktansvärt trött.

Usch, jag blir också trött av den här inskolningen. Det tar på krafterna psykiskt att vara den glada, hurtiga mamman som lämnar med ett leende och hämtar med ett leende.

Nu har det redan gått en timme sedan lämningen, bara två timmar kvar. Dax att försöka få något vettigt gjort. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Urs vad jobbigt. Jag har haft den turen att aldrig behöva lämna Flisan ledsen! skulle göra så ont i mammahjärtat! Hoppas Theo lugnade sig och fick en toppen upplevelse på dagis!

2011-03-23 @ 10:49:46
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback