Klädbytardag fynd (meandi i massor)

2011-03-27 15:32:59 Shopping
» Kommentarer(6) «




Som ni kanske föstått så gillar jag Me&I. Igår fyndade jag tre klänningar till Mira och två t-shirtar till Theo på klädbytardagen. Alla köptes för mellan 10-20 kr/st. Lite tvättblekta... men vad gör det när man fått en fin och billig klänning/tröja att leka i i sommar.





Fyra par jeans som också kostade under 20 kr/st. Storlekar mellan 86-98. Perfekt för Theo att växa i... tills han växt till sig kan syrran ha dem. Åtminstone de ljusa till höger funkar till tjej också tycker jag. Två av jeansen ser helt oanvända ut. Jag älskar klädbytardagar!



En polarn skaljacka att ha till dagis med matchande fleecejacka från kappahl. 75 kr sammanlagt för jackorna. Lite slitna... men duger att ha som lekjacka. Så länge de håller vatten och vind borta så är jag nöjd. St 98... lite stort till Theo just nu men vilken tur att Mira har 98 fortfarande då:)

Hittade även ett lotto, pussel och pärlor som Mira fick. Jag är kanonnöjd med dagen och det ännu mera positiva var att jag trots mina fynd ändå tjänade några hundra på det jag lämnade in.

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilka fynd du gjort! Älskar klädbytardagar .. längtar till början av maj då jag också ska på ett :)

Kram

2011-03-27 @ 16:56:22
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Vilka fynd!!! Bara bra att de är billigt,då är man inte lika rädd om dom. Slits mycket på dagis.

2011-03-27 @ 17:59:12
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så kul att du hittade så mycket fint! Jag o Emma blev sugna på att ha en sådan där bytar dag. Man har ju en del grejer liggande=)

Frågan är om man orkar planera d. Var var själva bytandet...typ församlingshem eller...

2011-03-27 @ 20:20:57
Postat av: Anonym

Wow vilka bra fynd du har gjort! Jag älskar att fynda begagnat, så billigt och bra :-)

Kram

2011-03-28 @ 09:27:17
Postat av: Carro

2011-03-28 @ 09:29:55
URL: http://h
Postat av: Carro

Suck inte lätt att skriva med en klåfingrig liten tjej i knät ;-) Det var jag som skrev de 2 sista kommentarerna..

2011-03-28 @ 09:30:42
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback