Kvällspladder

2011-03-24 21:52:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Det gick lite bättre för lillplutten på dagis idag. De hade vart ute i skogen och det gillade han mycket. Min lilla busunge älskar att vara ute och krypa i snön. Tyvärr hade de inte fått honom att sova... bättre lycka imorgon kanske. Theo grät när jag lämnade honom men var åtminstone glad då jag kom och hämtade. Han hade ätit en stor portion med mat, vilket också var ett framsteg sedan igår. Hoppas det blir bättre och bättre nu.

Just nu sitter vi här och ser på Criminal minds. Efter det blir det läggdags. Lika bra att lägga sig i tid när man vet att ungarna vaknar innan klockan sex imorgon. Det negativa med att ha en man som börjar jobba tidigt och våren som gör att solen går upp tidigare.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ge mig en månad eller två ;)

En 2012 känns bra :)

2011-03-25 @ 07:57:31
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Det förstår jag. Du får använda argumentet - bättre allt jobbigt nu på en gång än att behöva göra om det sen. ;)



Angående bytar dagen så kan jag inte. Har barnen hela helgen så det blir svårt då de skulle behöva följa med. Tack ändå!

2011-03-25 @ 08:47:10
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Carro

Va skönt att det gick bättre för Theo idag! Även om han grät när du gick.. Det kan de dock hålla på med många år framöver, bara man vet att de tystnar strax efter att man har gått.

Hoppas att han kan "lära" sig att sova där snart också. Men det kommer nog när han känner sig tryggare och mer van med allt.

Trevlig helg!

Kram

2011-03-25 @ 13:05:12
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback